OFERTA

W RAMACH CZESNEGO OFERUJEMY

  • Zajęcia dydaktyczne prowadzone w oparciu o programy współczesnych pedagogów, wykorzystujące różnorodne metody nauczania, dostosowane do poziomu rozwojowego dziecka z uwzględnieniem podstawy programowej MEN
  • Język angielski z lektorem 5 razy w tygodniu.
  • Opiekę psychologiczną oraz logopedyczną.
  • Zdrowe, smaczne i zbilansowane posiłki przygotowane w konsultacji z dietetykiem.
  • Codzienne przebywanie na świeżym powietrzu, wspólna zabawa podwórkowa.
  • Bajkoterapię oraz zajęcia literackie.
  • Liczne imprezy okolicznościowe.
  • Zajęcia muzyczne – rytmika.
  • Spotkania z ciekawymi ludźmi, interesujące wycieczki.
  • Sztuki plastyczne – zajęcia konstruktorskie, np. malowanie węglem, zabawy z modeliną, ciastoliną, masą solną, origami, wernisaże prac dziecięcych.
  • Zajęcia kulinarne – zdrowe odżywianie.
  • Warsztaty podróżnicze, tygodnie tematyczne – zajęcia cykliczne, które umożliwiają poznanie innych kultur.
  • Warsztaty z Kubusiem „Kubusiowi Przyjaciele Natury”.
  • Zajęcia ruchowe – gimnastyka ogólnorozwojowa i korekcyjna, zumba i baby joga.

RAMOWY PLAN DNIA

Dziecko w trakcie całego pobytu w Przedszkolu „Dookoła Świata” poznaje zasady współpracy z rówieśnikami, uczy się aktywnymi metodami zdobywania wiedzy i umiejętności pozwalających na pokonywanie trudności, rozwiązanie problemów, podejmowanie grupowych decyzji z zachowaniem obowiązujących norm.

RADOSNY PORANEK

W trakcie którego dzieci podejmują wybory czego i jak się uczyć:

  1. podejmują zabawy w kącikach zainteresowań, edukacyjnych, zabawy konstrukcyjne oraz działalność plastyczno – manipulacyjną;
  2. są aktywne ruchowo (zabawy ruchowe, zestaw ćwiczeń porannych, zabawy ze śpiewem, integracyjne, zabawy przy muzyce;
  3. pracują indywidualnie z nauczycielem;
  4. wykonują czynności higieniczno – sanitarne.
RADOSNY PORANEK

ZABAWA I EDUKACJA

Dzieci odkrywają, przyswajają oraz działają, prezentują własny punkt widzenia, skutecznie się porozumiewają, biorą pod uwagę poglądy innych, efektownie współdziałają z rówieśnikami, rozwiązują problemy w twórczy sposób, nabierają śmiałości i wiary we własne możliwości:

  1. realizują różnorodne formy i metody pracy indywidualnej i zespołowej z zakresu edukacji zdrowotnej, społeczno – moralnej, artystycznej, muzycznej, przyrodniczej, matematycznej i literackiej;
  2. są aktywne ruchowo: uczestniczą w spacerach, wycieczkach, zabawach ruchowych w sali i na terenie przedszkolnym, korzystają ze sprzętu sportowo – rekreacyjnego;
  3. prowadzą obserwacje przyrodnicze i zabawy badawcze w naturalnym środowisku;
  4.  podejmują prace gospodarskie, porządkowe, ogrodnicze.przyjemność będąc jednocześnie wyzwaniem.
ZABAWA I EDUKACJA

RELAKSACJA

W trakcie której dzieci:

  1. słuchają bajek i opowiadań dziecięcych w interpretacji nauczyciela;
  2. słuchowiska z audiobooka;
  3. słuchają muzyki relaksacyjnej;
  4. bawią się w zabawy „paluszkowe” i słowne.
RELAKSACJA

INSPIRUJĄCE POPOŁUDNIE

Dzieci podczas zabaw dowolnych, a przy niewielkim udziale nauczyciela kształcą umiejętności społeczne, zgodnie porozumiewają się z rówieśnikami i dorosłymi, przestrzegają reguł obowiązujących w grupie przedszkolnej:

  1. podejmują aktywność własną – organizują zabawy indywidualne w małych grupach;
  2. podejmują zabawy tematyczne, badawcze, ruchowe, ze śpiewem;
  3. bawią się tekstem literackim, prezentują własne interpretacje utworu podczas zabaw darmowych, pantomimicznych;
  4. słuchają literatury, oglądają książki;
  5. podejmują czynności porządkowe w sali oraz kącikach zainteresowań i edukacyjnych.
INSPIRUJĄCE POPOŁUDNIE